Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 18-05-2015, 15:15
majonezy, sosy, dressingi oraz ketchupy i sosy pomidorowe. Przekształcenia jakie dokonały się wewnątrz organizacji na przełomie 2014/2015 zmieniły format funkcjonalny dawnego G.P.H. Folwark - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark).
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Powstała nowy podmiot Kotaniec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zadaniem którego jest organizacja rynkowego znaczenia dla brandu Folwark. Właściciele marki Folwark podjęli decyzję o utworzeniu zupełnie nowej linii produktów w postaci 10 rodzajów sosów w innowacyjnych opakowaniach - docelowo, ze względu na gramaturę tych opakowań, przeznaczonych na rynek detaliczny. Mając wiedzę rynkową, co do unikalności sensorycznej i oryginalności wzornictwa opakowań nowej linii sosów, oferujemy je w sieciach detalicznych. Informacje zwrotne z rynku utwierdzają nas w przekonaniu, że dobrze wpisujemy się w ofertę produktów oferowanych szczególnie w sezonie grillowym – zapewnia Łukasz Kotaniec.
Kotaniec planuje również rozwój dystrybucji nowych produktów. - Staramy się wykorzystywać wszelkie możliwe kanały, które dają gwarancję sensownego efektu zadowalającego wszystkich uczestników tej gry rynkowej. Szczególną wagę przykładamy do wypracowania takich relacji, w efekcie których to konsument powinien być usatysfakcjonowany ceną zakupu oraz jakością. Kanał HoReCa jest w dalszym ciągu naszym bardzo ważnym rynkiem zbytu i nie zamierzamy względem niego na spuszczanie poziomu zainteresowania – zapewnia Łukasz Kotaniec.
komentarze (0)