Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 21 godz
  • 12 min
  • 31 sek
Owoce i warzywa

Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2015, 15:15
- Do niedawna Folwark był kojarzony przede wszystkim jako rodzinna firma produkująca i dostarczająca na rynek gastronomiczny i dla przetwórstwa spożywczego
majonezy, sosy, dressingi oraz ketchupy i sosy pomidorowe. Przekształcenia jakie dokonały się wewnątrz organizacji na przełomie 2014/2015 zmieniły format funkcjonalny dawnego G.P.H. Folwark - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark).
Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Powstała nowy podmiot Kotaniec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zadaniem którego jest organizacja rynkowego znaczenia dla brandu Folwark. Właściciele marki Folwark podjęli decyzję o utworzeniu zupełnie nowej linii produktów w postaci 10 rodzajów sosów w innowacyjnych opakowaniach - docelowo, ze względu na gramaturę tych opakowań, przeznaczonych na rynek detaliczny. Mając wiedzę rynkową, co do unikalności sensorycznej i oryginalności wzornictwa opakowań nowej linii sosów, oferujemy je w sieciach detalicznych. Informacje zwrotne z rynku utwierdzają nas w przekonaniu, że dobrze wpisujemy się w ofertę produktów oferowanych szczególnie w sezonie grillowym – zapewnia Łukasz Kotaniec.

Kotaniec planuje również rozwój dystrybucji nowych produktów. - Staramy się wykorzystywać wszelkie możliwe kanały, które dają gwarancję sensownego efektu zadowalającego wszystkich uczestników tej gry rynkowej. Szczególną wagę przykładamy do wypracowania takich relacji, w efekcie których to konsument powinien być usatysfakcjonowany ceną zakupu oraz  jakością. Kanał HoReCa jest w dalszym ciągu naszym bardzo ważnym rynkiem zbytu i nie zamierzamy względem niego na spuszczanie poziomu zainteresowania – zapewnia Łukasz Kotaniec.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!